بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
اخبار و حواشی بوندسلیگا
قالب وبلاگ

سایت گل- ساموئل اتوئو، مهاجم اینتر، به نحو غیرمنتظره ای اعلام کرد ممکن است در فصل نقل و انتقالات این باشگاه را ترک کند وبه لیگ برتر برود.


اتوئو بعد از قهرمانی اینتر در رقابت های کوپا ایتالیا اعلام کرده بود که قصد ندارد سن سیرو را ترک کند اما به نطر می رسد اکنون در این تصمیمش تجدید نظر کرده است.

او در گفتگو با کوریه ره دلو اسپورت گفت:" من در حال حاضر، در حال بررسی گزینه هایم هستم. یک ماه است که دارم فکر می کنم بمانم یا به لیگ برتر بروم.

من اکنون 30 ساله هستم و خیلی مهم است که در مورد آینده ام درست فکر کنم زیرا این قرارداد می تواند آخرین قرارداد دوران حرفه ای ام باشد. من نشان دادن که می توانم در فوتبال ایتالیا خوب کار کنم و اکنون می خواهم خودم را در فوتبال انگلیس ثابت کنم." 

این مهاجم کامرونی در سال 2009 از بارسا به اینتر پیوست و تا تابستان 2014 با اینتر قرارداد دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:14 ] [ King-Of-Rome ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بایرن مونیخ و آدرس bayernmunchen.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 43412
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1